follow
Behind That Glasses

Ape rase jadi 'nerd' heh? Best kowt or maybe not. Selame ni, aku selalu harap yang aku dapat rase mcam remaje laen. bile masuk umor 13 mule kisah cinte-cinte, bile nak something, kene pujoklah ape ar kat mak or ayah. Aku tak pernah buat macam tu selame ni. Ape yang aku nak, aku boleh dapat sekelip mate tanpe pakse or merayu. orang selalu cakap yang aku ni bertuah or so-what-ever.. aku rase, akulah orang yang pling malang. sebab ape? sebab aku tak dapat rase kesusahan. mungkin orang akan cakap aku bodoh sebab aku sanggup hidup miskin daripade aku disisihkan oleh ibu bape aku. Hidup aku memang mewah dengan harte bende, tapi satu je yang aku tak pernah dapt, iaitu : KASIH SAYANG...

"Hey, princess! bangunlah. dah pukul 8 ni! Kalau kamu tak bangun sekarang, kamu akan lewat ke sekolah.", SungGyu, abang Min mengejutkannya. Hanya dia seorang saja yang tahu tentang keadaan adiknya. mereka berdua tidak pernah diendahkan oleh ibu bapa mereka yang sering sibuk dengan kerja.
"Oppa! bile oppa sampai? rindunyaaaa~!" (memeluk SungGyu) "Aigoo budak nih. Busuk la, nak peluk-peluk orang pulak~" jawab SungGyu mengusik Min.
"Alarh! tak nak lepas la. orang rindu kat die! "
"Haha.. oppa pon rindu kat Min. Sekarang, Min pergi mandi. oppa tunngu kat bawah, okay? "
"Okay!"

<<------------------------------------->>

"Oppa!"
"Yup princess. Sudah-sudahlah jerit tu. Bingit telinge oppa tau."
"Ehehe.. Sorry! (peluk SungGyu)
"Taulah yang oppa kamu ni 'cutesome' tapi tak perlulah kamu peluk aje.."(Cute + handsome =cutesome)
"Amboi, mulelah perasan tu.. "
"Eh, betol ape."
"Kalau betol, knape sampai sekarang tak ade awek lagi? Tak laku la tu"
"Eh budak ni. itu namenyer oppa ni jual mahal, bukan tak laku. ramai orang yang mnat oppa.
"ye lah tu. layan je la "
"ahaha.. kalah da~ cepatlah makan tu. "

Ehehe! Tak de keje, so Nana buatlah story skewt. Character die, Min (Oc), Infinite members and some other characters. Tengoklah sampai topik mane, and slowly, character baru muncul.. keke!

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post